10 trükk, hogy időt takaríts meg az adminisztrációddal:

Aki már belevetette magát az adminisztráció sűrű papírrengetegébe, az nagyon jól tudja, hogy milyen sok időt képes felemészteni az iratok, számlák, szerződések dokumentálása. Márpedig az idő az egyik legértékesebb dolog az életünkben, így ha szeretnénk spórolni vele, akkor a következő trükköket fogadjuk meg:

  • Gyűjtsd egy helyre a számláidat, könyvelési anyagodat!

    Ha több helyen tárolod ezeket a fontos iratokat, akkor abból kavarodás is kialakulhat. Gyűjtsd egy helyre, az még jobb, ha időrendbe, és máris rendszerezettebb lesz az életed.

  • Legyen elektronikus nyilvántartásod a partnereid elérhetőségeiről!

    Ilyenkor jön jól egy excel tábla. Ha felvezeted egy táblázatba a partnereket, akkor mindig tudni fogod, hol keresd az elérhetőségeiket. Villámgyorsan, egy kattintással előtted lehet az információ.

  • Vedd fel a kapcsolatot egy hozzád közel lévő postával, számos lehetőséget tudnak kínálni az igényeidhez igazítva!

    Számtalan lehetőséget kínálnak már a postán, melyek rendkívül kedvezőek lehetnek egy cég életében. Érdeklődj bátran és élj a lehetőségekkel!

  • Elektronikus csoportos levél kiküldésnél használd a névjegyzékeket!

    A névjegyzék segítségével, akár ugyanazt az üzenetet, több partnernek is ki tudod küldeni egy gombnyomással!

  • Alkalmazz egy megbízható könyvelőt

    Egy könyvelő rengeteg terhet képes levenni a válladról és ezáltal sok időt tud megspórolni számodra, amit más fontos dolgokra fordíthatsz. Minden pénzt megér, ezzel egyet fogsz érteni!

  • Készíts saját bélyegzőt!

    Egy bélyegző sok esetben jól jöhet, hiszen a cégünk legfontosabb adatait egy nyomással rögzíthetjük bárhova. Nem kell bepötyögni vagy kézzel írogatni, ha ott a bélyegző, elég egy mozdulat.

  • Használj számlázó programot!

    A számlázó programok lehetővé teszik, hogy egy számlát ne kelljen újból felvezetni, csupán az aktuális részleteket, dátumokat kelljen rajta átírni, így hónapról-hónapra gyorsabban halad a számlázás.

  • Vezess Excel alapú nyilvántartást!

    Átlátható, könnyen szűrhető, gyorsan megtalálható minden adat, ha felvezetjük egy Excel táblázatba.

  • Scanneld be a számlákat, később nagyon jól jöhetnek, amikor keresned kell valamit!

    Sosem tudhatod, mikor kell előkeresned egy akár évekkel ezelőtti számlát. Egy bescannelt  dokumentumra elég csupán rákeresned a fájlok között és pillanatok alatt előtted lesz.

  • Használj levelező rendszert

    A beérkező leveleket érdemes csoportosítani, hogy átláthatóbbak legyenek az esetlegesen emailben érkező feladatok, illetve könnyebben visszakereshetőek lesznek a korábbi levelezések is.

Érdeklődés

0 + 8 = ?